Ιατρικές Πληροφορίες
  

Δίαιτα Άτκινς: Χάστε 5 κιλά σε 2 εβδομάδες

Η δίαιτα Άτκινς πήρε το όνομα της από τον εμπνευστή της και καθηγητή Καρδιολογίας, Άτκινς. Κατάφερε να γίνει γρήγορα «διάσημη» για τα ταχύτατα αποτελέσματα της, ενώ οφείλεται στην μείωση πρόσληψης υδατανθράκων.

 

Οι υδατάνθρακες, όπως τα μακαρόνια, οι πατάτες και τα δημητριακά, είναι η πρώτη πηγή ενέργειας για το σώμα. Όταν μειώσει κανείς τις ποσότητές τους, τότε ο οργανισμός στρέφεται προς το συσσωρευμένο λίπος για την απαραίτητη ενέργεια. Η διαδικασία αυτή ονομάζεται λιπόλυση.

 

Αποτελείται από τέσσερις φάσεις και αν είστε διατεθειμένοι να την εφαρμόσετε θα πρέπει να ξεχάσετε για δύο εβδομάδες  –εκτός από τα γλυκά- καφέδες και αλκοόλ!

 

Η φιλοσοφία της

 

Πρώτη φάση

 

Στην πρώτη φάση, που είναι η πιο δύσκολη, περιορίζεται σημαντικά η πρόσληψη υδατανθράκων, προκειμένου να προκληθεί στον οργανισμό μια κατάσταση κέτοσης, στην οποία οι θερμίδες καίγονται με ταχύ ρυθμό. Οι μόνοι υδατάνθρακες που επιτρέπονται σε αυτή τη φάση προέρχονται από πράσινα, μη αμυλούχα λαχανικά. Η κατανάλωση υδατανθράκων πρέπει να είναι λιγότερο από 20 γραμμάρια τη μέρα.  Η φάση αυτή διαρκεί δύο εβδομάδες.

 

Δεύτερη φάση

 

Μετά τις δύο πρώτες εβδομάδες αυξήστε σταδιακά την πρόσληψη υδατανθράκων κατά 5 γραμμάρια κάθε εβδομάδα μέχρι να σταματήσει η απώλεια βάρους. Στη συνέχεια μειώνεται η πρόσληψη υδατανθράκων για άλλη μια φoρά ώσπου επιτυγχάνεται και πάλι απώλεια επιπλέον κιλών. Οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε από 25 έως 50 γραμμάρια υδατανθράκων ημερησίως κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης, ανάλογα με το μεταβολισμό τους.

 

Προ – συντήρηση

 

Σε αυτή την φάση αυξάνετε ακόμα περισσότερο την πρόσληψη υδατανθράκων, ώσπου να σταματήσει η απώλεια βάρους, ενώ πρέπει να παρακολουθείτε συχνά τον γλυκαιμικό σας δείκτη.

 

Τέταρτη και τελευταία φάση

 

Τρώτε ότι θέλετε αρκεί να μην… παχαίνετε! Πρόκειται για την φάση, στην οποία παραμένουν οι άνθρωποι εφόσον έχουν επιτύχει την επιθυμητή απώλεια βάρους. Επιτρέπεται η κατανάλωση των υδατανθράκων αλλά μόνο στο σημείο που δεν προκαλούν αύξηση βάρους. Η ζάχαρη, το ψωμί και τα αμυλούχα τροφίμα είναι πάντα αυστηρά περιορισμένα.

« επιστροφή